Reklama

Z całą pewnością warto to zrobić – prawe wielbicielki mody powinny bowiem nie tylko wiedzieć, co „w modowej trawie piszczy”, ale i orientować się w historii i stylach poszczególnych marek.

Garść faktów

Marka Guess powstała w roku 1981. Założyli ją czterej bracia: Paul, Georges, Armando oraz Maurice.
Firma ma 1000 sklepów na całym świecie i przynosi dochód w wysokości… 2,1 mld dolarów rocznie (według danych za 2009 rok). W reklamach marki wielokrotnie występowały wielkie gwiazdy: Claudia Shiffer, Carla Bruni, Anna Nicole Smith czy Paris Hilton. Co więcej, firma Guess postawiła na lokowanie swoich produktów także w wielkich produkcjach filmowych.

Cechy marki

Firma Guess jest właścicielem wielu marek – produkuje zatem nie tylko damskie ubrania, ale także kosmetyki, akcesoria, ubrania dziecięce, asortyment luksusowy i odzież męską. Nie zmienia to jednak faktu, że można w niej znaleźć kilka cech charakterystycznych. Z czego zatem najbardziej znana jest ta marka?

  • Produkcja dżinsów. Od początku działalności swojej firmy do roku 1982 sprzedano dżinsy tej marki za blisko 12 mln dolarów (warto przypomnieć, że została ona założona rok wcześniej). Dżinsy są „motywem przewodnim” firmy, która ciągle stara się poprawić rodzaj farbowania i produkować coraz bardziej innowacyjne kolory.
  • Blondynki. Firma Guess przez wiele lat swojej największej promocji firmy bardzo wyraźnie stawiała na zmysłowe blondynki, które reklamowały ich produkty. Jedną z nich była Anna Nikole Smith, która specjalnie dla tej firmy fotografowana była w stylizacjach kojarzących się z Marylin Monroe.
  • Kobiecość. Ubrania marki Guess mają od zawsze „za zadanie” podkreślać kobiecość i zmysłowość. Nie ma tutaj miejsca na męskie akcenty, są za to ubrania, które bardzo konkretnie zwracają uwagę na pewne części ciała. Z pewnością działa tak top bez ramiączek, szpilki i obcisłe dżinsy czy kabaretki w połączeniu z postrzępioną minispódniczką.

Czy to produkt dla ciebie?

Wiele kobiet zastanawia się, czy ubrania marki Guess, tak bardzo podkreślające kobiecą figurę, są właściwie… dla nich. Warto jednak pamiętać, że w ofercie marki są nie tylko topy podkreślające biust czy ostentacyjnie krótkie spódnice. Można tam zaleźć również całą masę perfekcyjnych, dobrych gatunkowo i podkreślających figurę dżinsów. A taki ciuch powinien znaleźć się w szafie każdej z nas.

Ktoś kiedyś stwierdził, że motto firmy Guess powinno brzmieć: „Ubierasz nasze ubrania, więc bądź ostrożna” – w nawiązaniu do zmysłowości. Cóż, zdecydowanie warto zaryzykować!

Oceń artykuł

Wielkie marki: Guess 0 (0)