Nessi - co to za polska firma obuwnicza?
Nessi to polska marka obuwnicza podbijająca rynek krajowy i zagraniczny. Poznaj m.in. historię marki oraz rodzaje obuwia, które produkuje.
Nessi to polska marka obuwnicza podbijająca rynek krajowy i zagraniczny. Poznaj m.in. historię marki oraz rodzaje obuwia, które produkuje.
Poznaj hiszpańską markę Anekke - jej historię, filozofię i kolekcje. Dowiedz się jakie artykuły produkuje (m. in. torebki).
Szukasz niebanalnych butów dla kobiet albo mężczyzn? Na co dzień stawiasz na wygodę, ale koniecznie w modnej odsłonie? A może wolisz klasyczne obuwie z nutką nonszalancji? Marka Rieker od...
Niezależnie od tego, czy jesteś piosenkarką, lekarką czy ekspedientką – jeśli interesujesz się modą, to możesz zmienić branżę i odnieść sukces. Skąd o tym wiem? Bo znam historię marki Victorii Beckham.
Czy wiesz, co łączy słynną aktorkę Elizabeth Hurley i jedną z sukienek marki Versace? Podpowiedź brzmi – agrafka. A raczej „mnóstwo agrafek”. Zaciekawiona?
Opatentowanie koloru? Tak, na taki krok zdobyli się projektanci w słynnej marce Valentino. To oczywiście tylko jedna z ciekawostek na temat jednej z największych firm świata.
Właściciel marki Ungaro podążał z początku we nieco innym kierunku, niż robi to aktualnie. Zmiana była dobrym pomysłem, za którym chowała się szansa wielkiego sukcesu.
Kreseczki, zawijasy, kółeczka i linie – z takim zestawem wzorów oraz z wielką porcją wyobraźni niemożliwe jest nieosiągnięcie sukcesu. Tylko czy w firmie Pucci wiedziano o tym od początku, czy raczej zaryzykowano?
Co z tak wielką, modową marką ma wspólnego sweterek – bliźniak, które gwiazdy pokochały markę Pringle of Scotland i za co oraz ile już lat firma ta istnieje na rynku. Ja wiem to wszystko, a ty?
Sięganie po przeróżne inspiracje jest znanym, ale nadal bardzo skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi wielkich gwiazd. I po takie właśnie rozwiązanie sięgnięto w marce Preen. Czy skutecznie?
Powolutku, małymi kroczkami, stopniowo… aż tu nagle, mamy markę gigant! Tak właśnie „rozkręcała” się firma Prada. Za olbrzymim sukcesem stoi równie wielka determinacja.
Czy wiedziałaś, że markę Paul & Joe założyła… kobieta? A to tylko jedna z ciekawostek, które wiem o tej wielkiej i popularnej firmie. Jeśli kochasz modę, powinnaś znać je wszystkie.
Czy można osiągnąć wielki sukces po tym, jak kilka razy poniosło się porażkę? Oczywiście – wszystko zależy bowiem od naszej determinacji. Światowy gigant Tommy Hilfiger jest tego najlepszym przykładem.
Znak rozpoznawczy firmy Mulberry jest jednym z najbardziej wyróżniających się na całym świecie. Poszukują go klientki sklepów vintage, kochają kolekcjonerki i wielbią modowe fanatyczki.
Wydaje się, że projektanci mody powinni być poważni, zdystansowani, wyważeni… ale to oczywiście nieprawda. Niektórzy, tak jak założyciel marki Moshino, może po prostu śmiać się z mody i tym samym również robić karierę.
Dla każdego coś miłego, ale zwłaszcza… dla młodych kobiet – tak mogłoby brzmieć hasło reklamowe tej marki jeszcze kilka lat temu. Dzisiaj zdaje się, że marka Miu Miu odkryła potencjał również w bardziej dojrzałych klientkach.
Marka Missoni wyróżnia się na tle wielu, wielu innych, a wszystko z powodu… niepozornych paseczków. Dlaczego nawet kobiety, które boją się trójwymiarowych wzorów, sięgają po właśnie takie… firmy Missoni?
Błyskotki? Cekiny? Kokardki? Nic z tych rzeczy. Niektóre marki szczycą się prostotą swoich projektów. Czy jednak prostota nie oznacza… nudy?
Nie każda marka modowa zaczynała swoją karierę poprzez założenie firmy „ot tak”. Niektóre korzystały najpierw z pomocy marek o wyrobionej już pozycji. Tak postąpiono z Marni – ale czy była to dobra decyzja?
Idealna sukienka, piękna kreacja, fenomenalna suknia – jakkolwiek nazwać by efekty działań projektantek „Marchesa”, niezmiennie budzą zachwyt wśród kobiet. Klasyka czy oryginalność – co stoi za tym sukcesem?
Gdybyś urodziła się ponad sto lat temu, mogłabyś, jak dzisiaj, po prostu wejść do domu mody Liberty. Ale wtedy kupiłabyś nie sukienkę, lecz na przykład… stolik do salonu. Jak firma przeszła tak ogromną przemianę i kto za nią stał?
Czy marka, która ma ponad 100 lat, może produkować dzisiaj coś modnego? Ci, którzy znają produkty firmy Lanvin, mogą odpowiedzieć pytaniem: „A czy po nocy przychodzi dzień?”. Obie odpowiedzi są równie oczywiste.
Rekordowa ilość sklepów, inspiracja najpiękniejszymi kobietami świata, wielobranżowość – to przepis na sukces według marki Guess. Z takiego przepisu musi wyjść smakowity kąsek dla wielu pasjonatek mody.
Nawet świetnie prosperujące marki wpadają czasem w kłopoty, czego przykładem jest firma Gucci. Nielicznym udaje się pokonać kryzys i wrócić na szczyt, ale to zadanie z pewnością nie należy do najłatwiejszych.
Bardzo trudno jest zachować równowagę między kunsztowną elegancją a zbyt daleko idącym przepychem. Jednak firmie Givenchy udaje się to od lat. Gdzie leży tajemnica ich sukcesu?
Marka, której właściciele nie tworzą skandali i cierpliwie, krok po kroku, budują sukces firmy? Jeśli przyjrzysz się historii marki Espirit przekonasz się, że to możliwe. Oraz, że ta droga też prowadzi do sukcesu.
Za tymi dwiema literkami: D & G, kobiety są gotowe pójść na koniec świata. Znamy najnowsze torebki, bluzeczki, spodnie i sukienki… ale warto wiedzieć też coś więcej. Na przykład ciekawostki z życia założycieli marki.
Dla mężczyzn diesel to typ silnika. Dla kobiet to jedna z najpopularniejszych modowych marek. Zaskakujące jest zatem, że markę tę stworzył… oczywiście mężczyzna. Może nazwę wziął ze szkoły technicznej, którą ukończył?
Ta marka była autorem jednej z najciekawszych kampanii reklamowych w historii. Kieruje się zasadami, które do tej pory w świecie mody nie istniały. Połączenie tego sprawiło zapewne, że firma Desigual odniosła tak wielki sukces.
Niektóre marki mają w sobie tyle szyku, że zwykła chusteczka pochodząca z danego domu mody ma szanse stać się ikoną mody. Tak jest właśnie z ponadczasową, uwielbianą i kochaną przez kobiety marką Chloé.